28 Aralık 2011 Çarşamba

Bölüm 1 - Yaşıyorum!

Acaba benden başka yaşayan birileri var mıdır?Böyle kaçmaya devam edemem.Silah bulmalı ve kendime korunacak, sığınacak bir yer bulmalıyım.Neden bilmiyorum ancak hiç bir elektronik cihaz çalışmıyor.Neler olduğunu öğrenmem gerekiyor.
-buggghhhrt! (karın sesi)
Ama önce karnımı doyurmalı ve uyumalıyım.Olaylar başlayalı 2 gün olmasına rağmen nasıl bu kadar büyüyebildi?
-ııgggrrrrhhhtt! (hastalıklı sesi)
Ahhh geliyorlar!Kaçmalıyım…
2 GÜN ÖNCE
Umarım bugün işlerim erken biter ve uyuyabilirim.Saat 07,32 geç kalacağım.Koşmam gerekiyor aksi halde yetişemeyeceğim…
Günaydın millet!Bu gün kim bana kahve ısmarlayacak?
(Serkan)-Ne kahvesi gerizekalı?Yanıma gel ve şu haberlere bak!Yeni bir virüs ortaya çıkmış ve hızlı bir şekilde yayılıyor.Şu an için herhangi bir tedavisi yok.
Peki virüs şu an Türkiye’de görülmüş mü?
-Evet!İstanbul, ankara başta olmak üzere bir çok ilde hastalık yayılmaya başlamış.Bir çok kişiyi öldürmüş şu ana kadar.Dünyada şu ana kadar onbinden fazla ölü olduğu tahmin ediliyor.Stadyumlar morg olarak kullanılmaya başlandı bile…
(Patron)*Günaydın arkadaşlar.Muhabbetinizi bölmek istemem ancak bu iş yerinin para kazanması gerekiyor.Herkes iş başına!
Bu hastalık hakkında internetten neler bulabilirim bir bakalım…Google’ın yardımına ihtiyacım var.Sihirli eller iş başına!
(Biraz sonra)
14.yüzyılda ortaya çıkan veba salgını gibi görünüyor ancak çok hızlı bir şekilde öldürdüğü gözlemleniyor.Virüs bulaşan kişi ortalama 1 saat içerisinde ölüyor.
BU SİKTİĞİMİN HABERİ DE NE BÖYLE!
Mikrop bulaşan insanların tekrar canlandıkları mı? Bu nasıl olabilir? Filmlerde gördüğümüz şeyler gerçekleşiyor mu!?Saçmalık! Bunun doğru olmasına imkan yok!
(Hakan)—KAPIYI AÇIN!!
Ben ilgileniyorum!
Hakan ne oldu? Her yerin kan içerisinde!
—Dışarıda insanlar kafayı yemiş Sinan!Lütfen bana yardım et.Beni hastaneye götür ya da hayır dışarıya çıkmamalıyız.Kapıyı kilitle!
Neler oluyor?
—Sinan yardım et bana sana yalvarıyorum!
Ta ta tamam.Gel şu yaranı saralım.Şu sigarayı al ve ben yaranı sararken bana neler olup bittiğini anlat.
(Sigaradan derin bir nefes alır)—Evden çıktığımda herşey normaldi.Komşularıma selam verdim ve apartmandan çıkıp durağa doğru yürüdüm.Hiç birşey olmadı.Otobüse bindiğimde de birşey yoktu.Ta ki polis otobüsü durdurana kadar.Dışarıda bir kaza olmuştu.Bir ambulans ve 3 araç birbirine girmişti.Polis şoför’e geri dönmesini ve başka bir yolu kullanmasını söyledi ancak arkamızda bir çok araba olduğu için hareket edemiyorduk.O sırada yolculardan bir kaçı şoför’e kapıyı açmasını söyledi ve kapı açılır açılmaz kazanın olduğu yere gittiler.Yerde kanlar içinde kıvranan bir kaç kişi vardı.Yarım saat kadar bekledik ve birşey oldu.
!???!!
—Öldüğü sanılan bir ambulans görevlisi ayağı kalkmaya çalışıyordu.Hemen polislerden biri koştu ve ona yardım etmek istedi.Bu arada bir çok kişi otobüsten inmiş izlemeye başlamıştı.Bende öyle…Bir kaç kişi daha ambulans görevlisinin yanına gitti.Hep birlikte ayağı kaldırdılar.O sırada ambulans görevlisi polisin elini ısırdı ve etini kopardı.Herkes geri çekildi.Ben neler oldğunu anlama çalışırken ambulans görevlisini tutmaya çalışıyorlardı.Bende hemen polisin yanına gittim ve yarasına baktım.Çok derin bir yaraydı ancak pansuman yapmak için devrilen ambulanstan birşeyler bulabileceğimi düşünüp o tarafa yöneldim.İçeride gazlı bezler vardı.Aldım ve polise doğru yöneldim.Gazlı bezlerle polisin elini sararken ambulans görevlisi birini daha ısırdı ve herke ondan uzaklaşmaya başladı.Ben polisin elini sararken arkamdan bir el uzandı ve beni kendine doğru çekti.Bu ambulans görevlisi ve ondan kurtulamıyordum.Polis silahını çekip onu uyardı ancak durmaya niyeti yoktu.Suratına doğru bir yumruk patlattı ve yere düşen görevli benide kendisiyle birlikte çekti.Yerde ondan kurtuldum diye sevinmişken kolumdan çekti ve beni ani bir hareketle ısırdı.Kendimi kurtardığım gibi buraya doğru koştuğumu hatırlıyorum.Sonrası mâlum, hastaneye tek başıma gidemezdim…
Sen biraz burada dinlen.
Serkan! Konuşmamız gerek!
-Durumu nasıl?
Hiç iyi değil.Isırılmış.Zombi filmlerindeki gibi…Hastaneye götürmeliyiz onu.
-Bir tedavi yok!Ne yapabilirler ki?
Lan biz ne yapabilir burada!?
*Neler oluyor!
Haberleri izle patron.Herşeyi anlatıyorlar.
*Yoksa işten mi kaytarıyorsunuz?
Defol git ve şu haberlere göz gezdir!Hakan’ın haline bak!
*Ta tamam…
—Nefes alamıyorum!Çok sıcak! Yardım edin!
Şimdi ne yapacağız onu konuşalım.
-İki seçeneğimiz var.Ya hastaneye götürürüz ya da ölmesini bekleriz!
Öldükten sonra dirildiklerini ve etrafa saldırdıklarını söyledi.İzlediğin tüm zombi filmlerini hatırla! Çünkü şu an gerçeği ile yüz yüzeyiz!
-Ne yapacağız!?
Hastaneye götüremeyiz.Büyük ihtimal ile hastane ısırılma vakaları ile doludur.Ayrıca eğer zombi gibi birşey olma ihtimali varsa bizde dahil herkese hastalığı bulaştırabilir.
*Hep Amerika’nın işi bunlar.Şerefsizler!
-Kimin işi olduğu önemli mi?Şimdi ailelerimize haber verelim evden çıkmasınlar!
Haklısın…
(Herkes ailesine haber verdikten sonra)
*Buraya bakın!Hakan…
-Uzaklaş ondan!
Geri çekil!!
Öldü mü acaba?
-Kontrol edeceğim.
Dikkatli ol.
-(Elini Hakan’ın şah damarına götürür) Nabzını hissetmiyorum.Ölmüş olmalı…
*Dışarı çıkaralım onu!
E evet.Dışarı çıkaralım.Serkan kollarından tut.Az kaldı.Patron kapıyı aç! Hadi biraz daha…Dışarıda görebileceğimiz bir yere bırakalım.
—Ortalık savaş alanına dönmüş!
Şuraya bırakalım.
-(Çevredeki insanlara bağırarak)Buraya gelin!Acele edin!Yaralanmamış herkes buraya gelsin!
SERKAN DİKKAT ET!

0 yorum:

Yorum Gönder